maanantai 25. heinäkuuta 2011

Donitsi



Suorastaan JättiläisDonitsi :))

11 kommenttia:

Sanna-Mari kirjoitti...

Ooo, ompas mehevä :D Tipsulle oon noita muffinsseja sun muita suunnitellu, mutta niin vaan taitaa jäädä tekemättä. Tais olla jossain kattomani ohje jotenkin liian monimutkanen mulle :P

Heidi - omankodinonnea kirjoitti...

Onpas herkullisen näköinen!:)

Minttu kirjoitti...

Ihania on nämä sinun leivoksesi! Hienosti muokattu kuva tuo viimeinen - kuinka sen teit?
Millä ohjeella olet "leiponut" nämä ihanat herkut?

Jansku kirjoitti...

Mjoro pitkästä aikaa!
Taas oot vääntäny uusia ihanuuksia! =)

Marika kirjoitti...

Sanna-Mari: Tack :))Loppupeleissä ne ei sitten niin monimutkaisia olekaan...rohkeasti vain! :D

Heidi:Kiitos :))

VillaMinttu:Kiitos :)) Työpöydälleni on ladattu ilmainen Picasa3,jolla kuvia muokkaan..
Leivonnaiset oon leiponu milloin milläkin ohjeella.Oon googlettanu virkattua muffinssia ja donitsia...mulla vain joka ikinen tsipale on erilainen;silmukkaluvut ei koskaan täsmää lopussa :))Sitten usein vähän sooloilen, kun hoksaan paikan sooloilulle.. :)
Voin laittaa kyllä linkkejä,jos haluat,seuraavaan postaukseen?

Moro Janita!Oonkin kaivannu sua :))Ihanuuksista en tiedä,mutta vääntänyt olen kyllä ;D

Kirsi kirjoitti...

Herkullisen näköinen,nuo aiemman postauksen perhoset on myös ihanaakin ihanampia,onko kauhean vaikeita tehdä ja löytyykö siihen tumpelolle sopivaa ohjetta?Kauniita on myös nuo sinun muffarit,eikä sitä kannata surra,jos ne on erilaisia,sillonhan ne on vaan yksilöllisiä,samahan se on leipoessa,ei minun muffinssit ainakaan kaikki näytä samalta,jos näyttäs niin ne olis "tehdastuotantoa",eikä rakkaudella tehtyä käsityötä;)Ihanaa viikkoa sinulle!

Kirsi kirjoitti...

Voi himputti sinun kanssas,minä se täällä ohjeita kyselen ja mitä ihanuuksia posti mulle toikaan=D Kiitos Marika,ilahduin kovasti ja täytyy sanoa,että lämmin läikähdys kävi sydämessä,ihana ihminen olet!

Marika kirjoitti...

Oleppas hyvä vain!Mukavaa,että ilahdutus onnistui..Ja perhosfanille tietysti perhosia :))
Voin kuitenkin laittaa tässä ohjettakin tulemaan niin voit värkätä niitä isse vinon pinon lisää.Samoja ketjusilmukoita ja pylväitä niihin tulee kuin isoäidin neliöihinkin..
Kiitos niin kauniista sanoistasi,lämmitti mua myös! :)

Kirsi kirjoitti...

Sulle on tunnustus blogissani,käyhän kurkistamassa=D

JaanaElina kirjoitti...

Minä täällä kurkkimassa.Ihania virkkauksia olet tehnyt.

Bongasin tuolta mökkiremppa kuvasta samanlaisen vanhan pöydän kuin löysin kirpparilta.Samaisen vihreän värinenkin.Tulevaan kasvihuoneeseen sen ostin,jos vaikka joskus saisin sen kasvihuoneen.

Mukavaa elokuuta.Onneksi vähän viileni niin työntekokin on helpompaa.

Marika kirjoitti...

Kiitos Kirsi tunnustuksesta!Palaan siihen myöhemmin ajan kanssa jahka selviän rippijuhlista.. :))

Kiitos JaanaElina!Tekemisen iloa tunnen tehdessäni,niinkään ihanista en tiedä.. :))
Juu,pöytä on talon pirtin pöytä vuosien takaa..Hienoa,että löysit vastaavan kirpalta!Toivottavasti saat myös kasvihuoneen ;)
Lämpöistä elokuuta kuitenni!